Nattmat

Har gjort makaroner och krov som nattmat, kom på för ca 30-45 minuter sen att jag bara har ätit 2 mackor idag : / Inte bra alls. Usch glömmer bort att äta ibland. Och det är inte bra speciellt när jag vill gå ner lite i vikt, jag kommer inte att skriva ut min vikt i bloggen. Men asså vikten spelar inte så stor roll det är väl mer att jag vill att magen ska försvinna o vill få välränade lår o rumpa osv. Så cykelturer  here i come : ) Fick ju en cykel i födelsedagspresent, vilket jag önskade mig. Men jag har haft så ont i rumpan efter att jag cykla 2 mil så jag har vilat rumpan lite så om det blir fint väder imorgon så ska jag cykla, tar väl en liten cykeltur med älsklingen eller något : )

Vilken är eran favorit nattmat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0