Tisdag

Idag kommer min musik lista upp, på iTunes så sparar den hur många gånger man har lyssnat på sina låtar.
Och min top 10 kommer upp idag : )
Jag gick upp 16 idag oxå : / Inte bra alls.
Min farmor ringde och väckte mig klockan 10 imorse haha. Och fråga om vi skulle hitta på något. Men jag var alldeles för trött. Men imorgon så kanske jag ska sitta hundvakt hos henne.
Nu ska jag fixa mig de sista innan E kommer och plockar upp mig. Det var länge sen vi hitta på något. Och idag ska jag få se vart han ska flytta och sen ska han sälja sin bil. Han har tydligen köpt en ny för 1 månad sen. Kameran följer såklart med.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Jessica

fan va snygg header du har! (y)

2008-08-12 @ 20:28:47
URL: http://jessyes.blogg.se/
Postat av: Angelica

Idag har jag övningskört hela dagen..& köpt ny bil! (eller rättare sagt min mor och far köpte)

2008-08-12 @ 20:55:40
URL: http://angelicahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0