full??

Jag har inte vairt full sen i sommraws.Men nu är jag det!!
Och när jag går på rkogen så dricker jag oftas inteför jag går mest ut för att dansa! men nu Morgab råka köpa en shoot till Conny och har skulle inte dricka i dag så jag fick 2 :DD:D: och sedan köpte jag 3 eller 4a till dom kosta ju bara 34 kr. 34 fucking kr för en fishermans friende shot är ingneting!! och sedan köpte jag 2 drinkar 2, 4or. som smaka hallon . fett gott!
det jag inte kudne säga innan var att lilla COnny har tagit körkort! han fyllde 18 igåro xh tog körkort idag !!! FAN VA BRA DU ÄR!!!! FESTA SOM FAN PÅ FREDAG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är du sugen på en ny bloggdesign? Jag lottar ut en julinspirerad design i min blogg och allt DU behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en kommentar!

2008-12-04 @ 02:52:21
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: Din V <3 :D

Haha lilla färsking ;D Får se om jag lyckas få dig under bordet på fredag med mwahaha ;D Vi ska ju shota då också :D :D Miss u my love :D

2008-12-04 @ 08:25:37
URL: http://veronicaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0