Hemma

Home at last.
Vi åkte ner på stan och skulle käka på Spicy hot men det var så lång kö så vi drog till Donken.
Sen drog vi till gryta och hem till Nystrand. Där Seif var och så åkte vi och hämta Shabbe.
Sedan drog vi tillbaka till Nystrand och kollade på en film som heter Collage skit kul film men jag kunde inte garva eftersom jag har blivit mer sjuk och kan knappt andas, svälja, prata o garva. Så lite jobbigt.

Sen drog vi till Shabbe och kolla hans lägenhet. Litet men skit mysigt.
Så spelade vi Tekken 5 och jag dålig förlorare som jag är slog till V på armen lte för hårt :P
Men till mitt försvar jag spelar aldrig Tekken eller nå annat spel som är farligt att förlora i, med tjejer.
För att jag blir arg när jag förlorar och killar bryr sig inte lika mycket om man slår till dom på armen.

Efter det så slockna både jag och V :P Och ca 1 timme senare kom Seif tillbaka för han hade åkt iväg och knulla nån brud haha.

Så nu sitter vi här och disskuterar lite grejer.

Nu ska jag äta lite är skit hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0