Music

Jens P - Let you go
"Ex idolen" som aftonbladet skriver har släppt en video nu.
Jag tycker själv att låten är väldigt bra, lagom rockig och lite lungt.













Adam Tensta, Al Azif feat Eboi - Dopeboy

Jääävla skön låt faktiskt. Jag gillar denna vesison bättre än den andra, eller iaf videon.



The Rasmus - Livin' in a world without you
Det är något med The Rasmus, jag älskar deras låtar.
Och så kanske det är för att dom e från Finland : ) *STOLT FINNE*



Lily Allen - The Fear
Fan va snygg hon är. Och alla hennes låtar har nånting som man fastnar för.



In flames - Alias
Dom har  visa låtar jag gillar, men denna sätter sig verkligen på hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0