Sola!!

Har nyss kommit hem. Har köpt ett till par skor på Skopunkten.
Hatar att leta efter vinterskor, det tar så jävla lång tid.
Och sedan var vi och sola på Sunfactory, kostade bara 30 kr för 15 minuter. Fan va skönt det är. Men jag hatar mina leverfläckar jag har i ansiktet. Okej dom syns inte när jag är blek men när jag blir brun så syns dom. Dom sitter precis under kinderna mot öronen.
Jag och älsklingen solade i "kompis rummet" då kan man ligga och prata lite med varandra medans man solar.
Fan vill sola imorgon igen men det får man inte så jag ska vänta två dagar och sola på fredag!
Då ska jag sätta på förstärkning oxå. Så då ska jag nog bara sola i 10 minuter tror jag. Vi får se. Jag vill ju vara brun på festen på fredag.

Bild: Sunfactory.se




Skor från Skopunkten 399:-




Men nu ska jag fortsätta kolla på serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0