Söndag

Godmorgon, är lite sliten nu.

Sitter och pratar med Henry om att han hade ringt mig i fredags natt och bara babblat :P
Han var så jävla full och kunde inte sova sa han haha. Och nu sitter han och garvar åt sig själv för han kommer inte ihåg det.
Jag tyckte det var lite roligt. Han är nog den männsikan jag inte trodde skulle ringa till mig när han är full. Trodde mest att han skulle ringa sin tjej kanske. Menmen det var jävla roligt.

Ska kolla på en film som heter Wild Child idag och så klart så ska jag kolla på Svensson, Svensson.
Sen ska jag försöka inte missa svenska hjältar 19.30 på 3an.
Och så har jag en film som jag måste kolla kvaliten på. Om den går att kolla på. Jag har längtat som fan på att Transporter 3 ska komma :D Jason Statham e sååå het :D Sorry för fjoritsmeningen :P


Men nu ska jag äta frukost det börjar smaka lite för mycket metall (läs: tandställningen) i käften : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0