Sova

Brukar du komma i tid: Ja då, när jag går till skolan.
Vad hade du i din mun senast: Noblesse choklad : )
När mår du bra: När jag umgås med nära och kära, och när saker blir precis så som jag vill : )
När blev du fotad senast: Idag på silk.
Hur känner du dig nu: Lite lullig :P eller fyllan börjar lite lätt gå över, så jag e lite seg men glad.
Kan du laga mat: Klart jag kan.
Vad pluggar du: Media, med inriktning grafisk kommunikation och ljudmedier.
Är du smart: Klart, på mitt speciella sätt.
Är du aktiv i skolan: Nej inte direkt.
Vad saknar du: Min bästis.
När och varför grät du senast: Hmm...vet ej.
Hade du en bra kväll igår: Hmm..ja men ikväll var de bättre. Fast iförsig det är efter 12 så min kväll var ju (onsdag) bra :D
Din favoritdryck på morgonen: Multivitaminjuice eller jucie.
Vad ska du göra i sommar: Vet inte, kanske ska till England : )
Är du nöjd med ditt liv: Jadå. Men det går ju upp och ner. Fast vems liv går inte upp och ner?
Vad vill du jobba som: Ljudtekniker, fest fixare och vill starta eget.
Har du tråkigt just nu: Nja...lite
Vad gör livet värt att leva: Allt som får mig att må bra!
Vad i livet ångrar du: Ingenting jag kommer dra upp där.
Är du musikalisk: Jag kan spela piano och lite bas : ) Och så spela jag blockflöjt när jag var mindre.
Vad lyssnar du på för musik: Allt som låter bra i mina öron.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Min egen? Typ bekvämt med snyggt?
Är du bortskämd: Hmm ja jag tror de.
Är du trött: Always!!
Vad gör du imorgon: Sover?

Din första
Operation: Har aldrig haft en operation.
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Jag hade så många vänner när jag var liten. Men om min moster räknas så är det hon. (hon är lika gammal som jag)
Första priset: Kommer inte ihåg.
Första sporten du började på: Hockey, fast jag spelade aldrig i nå lag. Om det är lag ni menar så är det Fotboll.
Första husdjuret: Marsvin
Första semestern: Finland<3
Första konserten: Oj... Pink med gården.
Första kärleken: Har min första kärlek precis bredvid mig.

Favoriter:

Filmer: Många....harry potter..
Tvprogram: Oojojoj det får vi ta nån annan gång.
Musik: Måååånga.
Drink: Brukar beställa någonting som smakar vääädligt mycket hallon. Annars shotar jag.
Kroppsdel (på kille): Hmm ja du det är helheten.
Sport: Ridning, dansa, hockey, amerikansk fotboll, innebandy osv.
Plagg: Olika, beroende på årstid.
Skola: Hmm...favorit skola.. Önsta kanske.
Brukar du komma i tid: Nu har jag börjat göra det men fick 20% frånvaro förra månaden så då gjorde jag inte det^^
Vad hade du i din mun senast: Öh magnumglass ;D
När mår du bra: När jag umgås med personer som betyder mkt för mig
När blev du fotad senast: Öhm i fredags tror jag :P
Hur känner du dig nu: Någon konstig mix av lycka och hat
Kan du laga mat: Yeaps, älskar att laga mat!
Vad pluggar du: Sam/ekonomi med inriktning ledarskap och komunikation
Är du smart: Inte spec, är alltid trött så allt går så segt där uppe :D
Är du aktiv i skolan: Naae kan jag inte direkt påstå
Vad saknar du: Några personer <3
När och varför grät du senast: Dem som känner mig vet.
Hade du en bra kväll igår: Absolut :)
Din favoritdryck på morgonen: O'boy eller te, dock brukar mamma tvinga i mig kaffe..
Vad ska du göra i sommar: Jadu vet inte än, vill iaf åka på någon festival och på sensation black/white
Är du nöjd med ditt liv: Genrellt så är jag jätte nöjd med det, menar alla har ju några ups and downs då och då :)
Vad vill du jobba som: Som marknadsförare, elektriker, målare, frisör och kanske på dagis :P Vill för mkt ^^
Har du tråkigt just nu: Ne
Vad gör livet värt att leva: Familjen och alla mina älskade vänner!<33
Vad i livet ångrar du: Tänker jag inte skriva här.
Är du musikalisk: Var med i ett rockband förut men vettefan om jag har några av dem talangerna kvar :P
Vad lyssnar du på för musik: Mestadels rock men även lite house
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nja vene :P
Är du bortskämd: Lite tror jag tyvär
Är du trött: Är alltid trött :P
Vad gör du imorgon: Gå till skolan och sen dra till syrran på Ekerö

Din första
Operation: I munnen, de drog fram en envis tand.
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Lovisa Strandberg
Första priset: Någon medalj på fotbollslekis tror jag :P
Första sporten du började på: Fotboll
Första husdjuret: Undulat och Guldfiskar ^^
Första semestern: Till Norge när jag var 1 typ :P
Första konserten: Oj Metallica på stadion 2007 tror jag :P
Första kärleken: Asså beror på vad för kärlek, var ju kär i killar på dagis lixom ;D

Favoriter:

Filmer: Just nu TWILIGHT!!!!!
Tvprogram: Desperat housewifes, familyguy, scrubs, csi och några till :P
Musik: Metallica är favoriten sen gillar jag många till också
Drink: Pina colada <3
Kroppsdel (på kille): Magen, armarna, ryggen och bröstmusklerna tror jag bestämt :D
Sport: Ridning, dansa streetdance/breakdance och gymma
Plagg: På sommaren är nog kort kjol och linne favorit och på vintern är det nog jeans och ngn snygg tröja.
Skola: Stockholms Fria Gymnasium
Bok: Harry Potter

Just nu:
Äter du: Inget
Dricker du: Vatten
Ska du: Sova
Lyssnar du på: Tvn.
Väntar du på: På älsklingen.
Tittar du på: På mig själv : ) HAHA nerå på dataskärmen. Jag är skillad, jag kollar inte på tangentbordet när jag skriver.

Vad du föredrar (motsatta könet):

Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Både och
Busig eller lydig: Busig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0