Transporter 3

Transporter 3

Snabba bilar, snygga bilar, snygga fajter och framför allt Jason Statham!

Eftersom jag älskar dom andra 2 filmerna hade jag väldigt stora förväntningar på denna film och fy fan va bra den var.

Slagsmåls scenerna är dom bästa. Och han fajtas med bar överkropp.
Jag vet att V skulle ÄLSKA denna film. Hahah. Fan vi måste se den fy fan vad du skulle dreggla.

+ Bilen
+ Fajterna
+ Bra handling
+ Jason Statham!!!

-
Tjejen :/ Kunde varit snyggare!!!

Men jag ger den 5 av 5.

Kommentarer
Postat av: Din V <3 :P

WTF.. jag var för full igår för att fatta ngt om snygga kroppar men faan.. jag hade velat se den filmen :D Ge mig den kvinna! :D Snygga bilar + snygga killar med najsa kroppar drääägglar ;D

2008-12-20 @ 09:03:19
URL: http://veronicaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0