Vända på dygnet, tack!

Nu har jag förhoppningsvis vänt på dygnet.
Jag vaknade ju vid 18.30 igår och sedan gick jag o la mig 2 i natt och vaknade vid 6 nu på morgonen.
Och nu ska jag vara vaken tills i kväll, för jag kan ju inte sova som sagt till 18 på julafton, det funkar ju inte och pappa skulle ju märka att det var nå fel. Och börja tjata om en massa saker.
Och jag vet att min kropp inte mår bra när jag håller på så här men det är jullov, och jag brukar alltid hålla på så här på loven.

Jag fick nå ryck när jag vakna idag. Jag fick nå litet städryck så jag städade upp på mitt skrivbord : )
Gissa om älsklingen blev glad haha. Men nu är det över och jag sitter här vid bloggen och funderar på ifall jag ska lotta ut min design snart. Fast inte så många som är hemma över julen så jag kan ju lotta ut den i januari. Vi får se.

Nu ska jag kolla efter nån blogg jag kan rekomendera för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0