Al Gore?

Enligt aftonbladet så kan USAs blivande Rådgivare i klimatfrågor bli Al Gore!

Så här skriver aftonbladet:
"I Gores nya roll som auktoritet i miljöfrågor har han fått internationell stjärnstatus, som skulle vara tacksam för Obama i hans försök att få USA:s rykte i omvärlden att stärkas efter att ha försvagats kraftigt under Bush. "

Jag hejade själv på Al Gore för 8 år sedan när han stog emot Bush, men eftersom det va mycket fusk och en massa annat så vart de Bush. Jag var väldigt besviken fast jag bara var 11 år då.
Jag tror själv att Al Gore skulle passa in i administrationen i Vita Huset, och Obama ska vara glad ifall han har Al Gore med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0