Alla själars dag

Kom ju till Sthlm i torsdags och i fredags så åkte vi till kista för att kolla på halloween kläder. Jag ville ju vara amerikansk fotbolls spelare men jag hittade inga kläder till det så jag var "mognare" sexig skolflicka och V var "yngre" sexig skolflicka : ) Riktigt kul var det. Vi fick stress sminka oss men det vart sjukt snyggt ändå. Vi drog till Club Toxic, och vi hamna på en massa vimmelbilder och för första gången blev jag bra på dom flesta bilderna.
Idag gick vi upp vid ca 15 eller något och runt 7 åkte vi till Solna kyrkagård för att tända ljus för V's mormor. Det var sjukt fint där. Massa ljus och det var mysigt på ett läskigt sätt.
Imorgon ska jag träffa älsklingen för vi har inte hunnit träffats på hela helgen. Så då ska vi åka hem till Västerås tillsammans. Saknar honom så mycket.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen Devlis Diary. Så får ni ha en bra Alla själars dag.

Och ajust det idag firar jag och älsklingen 3 år och 1 månad (jag vet att kl är över 12 men what ever)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hejhej! vilken fredag blev det med er, tjejerna! Vi ägde helt enkelt och dansade för fullt men vill bara också säga tack för där kvällen med er! ;)

2008-11-03 @ 15:13:45
URL: http://www.metrobloggen.se/soetangel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0