Choklad mot hostan?

Mådde inte så bra när jag vakna vid 12 så vi åkte inte till mina föräldrar.
Varje gång jag hostar gör det ont i hela kroppen. Men just nu är det litet uppehåll i hostadet men det lär ju komma tillbaka snart. Sån tur kan jag väl inte ha så att hostan helt plöstligt har försvunnit.
Men snart kommer min lillebror hit som från ingenstans har börjar blogg, kolla in hans blogg här!
Och snäll som han är så köper han med sig choklad för min hals. Mamma säger att det blir mycket bättre med choklad och så när jag sökte p google så stog det i massa inlägg att choklad är bra för halsen. Men jag som är laktosintolerat får ju egentligen inte äta choklad :( Men 1 bit kommer jag ändå ta för jag har helldre ont i magen än att hosta som jag har gjort.

Tror ni eller vet ni om choklad hjälper mot hosta?

Men nu ska jag kolla på Smallville och äta frukost. Hoppas ni får en mysig 1a advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0