Diss för choklad!

Choklad för hostan är DISS!!! Dte funkar i ca 2 minuter och sedan försvinner det.
Ååå och nu har jag börjat fått ont i äggstockarna tror jag. Varje gång jag hostar så känns det som om någon står och slår på äggstockarna!! AJJ!!! Fyfan vill att det ska sluta. Vet inte om jag orkar gå till läkaren men det känns om jag börjar bli mer sjuk för varje dag som går. Så om det inte gått över på tisdag så går jag till läkaren. Men jag vill fan inte missa Connys fest på fredag.

Men nu ska jag och lillebrosan fortsätta kolla på Smallville.

Kommentarer
Postat av: tin

choklad mot hosta? :o har jag aldrig hört talas om. synd att det inte funkade

2008-12-03 @ 14:12:24
URL: http://tins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0