Formatering!

Sitter här och skickar över säsong 1-5 av smallville till älsklingen för jag ska nämligen formatera om min dator.
Den är lite för seg just nu :/ Och sen har jag skickat över all min musik också, och så har jag raderat det från min dator.
Jag funderar på att radera allt från min dator innan jag formaterar så kanske formateringen går lite snabbare, fast den går ju ganska snabbt ändå. Det är ju det att installera Windows igen som tar lite tid:P

Jag tror jag ska ha hax XP denna gång fast älsklingen säger att det tar mycket på min dator.
Men jag vill ha snyggt Windows :P Just nu ser mitt windows så tråkigt ut jag har nämligen tiny XP, och alla datanördar vet vad det är, men om ni inte är det så är tiny xp som vanligt xp men dom har tagit bort alla onödiga program som t.ex. spel (som jag inte tycker e onödigt :P) och en massa andra program.
Om man har vanligt xp så har man ca 30 - 40 eller mer processer på hela tiden.
Medans tiny xp har 20 kanske. Menmen jag kommer nog ha hax xp om det funkar på min dator,
sist så fungera de inte o jag fick blue screen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0