Helgen

Tydligen kom inte min mitt inlägg från mobilen fram :/
Jag skrev om att vi satt på väg till Katrineholm för att äta osv.

I fredags kom V till mig och vi drog på Silk ocg träffade Kristina som var DJ. Och sedan sov vi hos en polare och kl 15 i går så kom Micke och hämta oss och sedan drog vi till Nyköping. Och så umgicks vi lite och sedan drog vi som sagt till Katrineholm och åt och sedan var vi ute och åkte lite. Och jag somnade vid 7 och gick upp vid 11 och då var jag rätt utvilad och sedan åkte vi till Mickes föräldrar för V skulle duscha och så åt vi frukost och sedan åkte vi hem till Västerås och så har vi ätit mat. V tog 7 tåget hem så nu är jag ensam hemma : / Älsklingen kommer inte hem förns imorgon : (

Världen är allt liten för Micke går tydligen i samma skola som två av mina polare Conny & Robin. Lite roligt när vi ringde till Robin sen och han blev lite chockad att jag och Micke "känner" varandra.

Just nu sitter jag på helspänd för det är Finland-sverige nu på 2 an och sverige leder med 2-0 USCH!!! Fan jag vill att Finland ska vinna!!

Men nu ska jag fortsätta kolla på matchen. Bilder kommer senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vadå kort och koncist? :D

2008-11-10 @ 00:09:03
URL: http://veronicaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0