Måndag

Godmorgon!

Jag gick och la mig tidigt igår. Vid ca 23. Och sedan somna jag lite efter 12. Fan va stolt jag är och så gick jag upp kl 10, och jag är inte änns så trött som jag brukar vara.
Snacka om framsteg för mig del.

Har tid hos tandregleringen kl 11.50 Och sedan efter det ska jag nog hem och sedan tillbaka till stan vid 16 för att ta bussen med C hem till honom. Så ska vi lyssna på lite musik som jag har fixat inför hans fest. Och kanske kolla på film vi får se vad vi hinner. Men det var ett jävla bra tag sen jag umgicks med honom själv. Vi hade alltid filmkvällar och sådant förut. Men nu har han skaffat brud så nu umgås han mest med henne. Men idag blir det bara han och jag, och jag vet hur det låter men det är inget sånt han är en av mina bästa killpolare. Så jag är jävligt glad att få träffa honom idag.

Nu fick jag sms av min syrra som skrev att hon kan sluta nör som helst så jag ska träffa henne efter tandregleringen så ska vi leta efter en klänning som jag ska få av henne i julklapp. Fast få den mycket tidigare jag ska ha den på Connys fest antagligen. Och sedan ska vi äta lunch på förhoppningsvis Spicy Hot! Vårat favorit ställe.

Men nu ska jag börja fixa mig. Hoppas ni får en bra dag och att ni orkade läsa ända ner hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0