MSN

Detta är jag när jag har tråkigt:P

Jenny<3Jocke| Twilight<3 säger:
vet du vem jag pratar med
hahaha
Veronica är hos Syrran säger:
ne?
Jenny<3Jocke| Twilight<3 säger:
DIG ^^
HAHAH jag har tråkigt
Veronica är hos Syrran säger:
omg jag är avis!
Jenny<3Jocke| Twilight<3 säger:
i knooow
Veronica är hos Syrran säger:
är jag kul då? jag vill också prata med mig sj
Jenny<3Jocke| Twilight<3 säger:
jag kan prata med mig själv
ne fan va kul
ja jag vet
fan va nice
jag vill oxå jag e bäst på att snacka med mig själv
Veronica är hos Syrran säger:
ja jag med
Jenny<3Jocke| Twilight<3 säger:
ne jag e
JAG :D
Veronica är hos Syrran säger:
hahhaha!
Jenny<3Jocke| Twilight<3 säger:
nej jag du e mongo
Veronica är hos Syrran säger:
JAH
Jenny<3Jocke| Twilight<3 säger:
du e störd
hahahah
Veronica är hos Syrran säger:
åh detta är mkt upphetsande
Jenny<3Jocke| Twilight<3 säger:
i knooow
Veronica är hos Syrran säger:
personlighetsklyvningar (L)
Jenny<3Jocke| Twilight<3 säger:
ja vet i looove them :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0