Normal?

V ringde och väckte mig 35 minuter för tidigt idag. Så hon ringde tillbaka lite senare och sedan 1gång till. Och jag gick till skolan :D Tack V : ) Men fyfan va hes jag var i morse jag kunde inte säga någonting alls hahaha. Fyfan va sjukt de va. Helst ville jag ha de så hela dagen, det är lite kul att vara hes ibland. Men min röst gick nästan tillbaka till normal.
Jag hade ljudteknik där jag fick reda på att jag låg mellan g och vg men jag får ett g eftersom jag inte var där första månaden eftersom jag hade foto a då. Men jag ska fan ha vg eller mvg på ljudteknik b.

Imorgon är det ingen skola för att alla ska till sthlm och på mässan. Men jag hann inte betala så jag ska inte dit tyvärr. Men då blir det sovmorgon och sedan kommer V hit och vi ska på silk :D Fan va jag har börjat gått ut mycket igen. Men jag dricker inte och det är bra. Jag älskar bara att dansa. Kameran kanske följer med, får se vad jag ska ha på mig om jag kan ha kameran i fickan. Om det blir klänning så blir det ingen kamera, då får jag se till att hamna på vimmelbilder eller så kan jag säkert ha min kamera vid DJ båset eftersom Kristina är DJ imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0