R.I.P



Jag skickade sms till mamma och många fler där det stog "Obama blev President" imorse vid 5-6 och mamma skrev tillbaka att min gammelfarfar asså hennes farfar dog natten till måndag. Han blev 98 år.
Jag kommer ihåg för ca 8-9 år sedan då han alltså var ca 90 år. När vi var i Finland hos honom och han fru Jenni (Jag är döpt efter henne fast jag har y i slutet) som nu är död har jag för mig. Men det ända minnet jag har av honom är att han var nästan blind och halvt döv och ändå envisades han med att köra sin fyrhjuling. Fan va vi skrattade när vi såg honom. Tänk er själv en 90 åring på en fyrhjuling. Han såg så liten ut på den. Men kul hade han.

R.IP Uuno 1910-2008



Kommentarer
Postat av: Coco

hihi vilket gulligt minne :)

2008-11-06 @ 10:17:31
URL: http://mylifebycoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0