Tandläkaren..

Jag var hos tandläkaren idag och lagade en tand. Och som vanligt börjar magen knyta sig och gör jätte ont. Jag hatar sprutor men jag vet att sprutan man får hos tandläkaren gör inte alls ont eftersom man får en bedövningssalva först.
Och så börja dom borra och jag hatar det ljudet.
Så jag fick hämta min mp3 och så låg jag och lyssna på Elvis Presley och så var de klart, det gick jätte snabbt.
Och sedan i skolan hade vi inte någon samhällskunskap för att våran lärares mormor dog idag. Så det var lite jobbigt. Och sedan hade vi bara 30 minuter svenska där vi gick igenom nationella proven vi har i svenska b nästa vecka.

På tal om nästa vecka
så har skolan en show på tisdagen och då ska vi vara med och fixa ljudet osv.
Och samma tid har vi också nationellt prov i svenska b den muntliga delen.
Bra att vi är 3 st + lärare så kan vi smyga iväg 1 och 1 utan att det stör showen.
Och på onsdag så ska vi vara med på Lena PH & Orup konserten.
Hela media programmet ska få olika uppgifter.
Och min kommer förhoppningsvis att få vara med ljudteknikerna.
Och sedan efter konserten så är det en efterfest. Och då får visa vara vimmelfotografer.
Så jag hoppas att jag får vara med på efterfesten och fixa någonting med ljud, vara med DJn kanske?!
Vi får se. Får hoppas på det bästa.

Nu ska jag kolla på One Tree Hill och Gossip Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0