Trött

Nu är jag hemma hos mina föräldrar i Skultuna, dom drog för ett tag sen. Dom ska ju som sagt på kryssning med resten av deltagarna från bröllopsform. Hoppas dom får det jätte kul.

Pappa ringde och väckte mig kvart i 10 och kom hem till oss ca 10. Och då hade jag fått sova ca 3½ timme. Men på nå konstigt sätt var jag skit pigg just nu, men nu börjar ögonlocken hänga lite. Usch hatar att vara så här trött så att jag kan somna när som helst tillochmed stående.
Men nu ska jag vända tillbaka dygnet så jag ska lägga mig vid 11, 12 i natt. Så då kanske jag kommer upp i hyfsad tid.
Jag ska sova över här oxå för min syrra jobbar så hon kan inte och min brosa är ja någonstans där man inte får tag i honom :P

Nu hittade jag och älsklingen walkie talkies så nu ska vi leka :P

Kommentarer
Postat av: millan

jag är oxå i skultuna ;P

2008-11-15 @ 13:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0