Twilight

Twilight var den mest underbara film jag sett på länge..ååå är helt kär i Edward.
Och jag fattar inte hur jag kunde missa att det är samma skådespelare som spelar Edward och Cedric Diggory i Harry Potter. Haha jag fattar inte hur jag kunde missa de. Men han var ju så mystiskt het i twilight. Åååå vill se den igen. Om jag hade pengar till det så skulle jag gå och se den varje dag tills den kom ut på dvd. Den var så grymt bra.
Varför kan jag inte bli kär i en vampyr? Jag skulle va lika cool o lugn som Bella i filmen.

Man ser ju en massa filmer där dom får värsta paniken när den andra berättar att dom e vampyr eller något annat. Jag skulle själv tycka att det var coolt. Lite spänning i livet är aldrig fel. Sen att Bella nästan....oj höll på och skriva lite för mycket om vad som händer. Haha. Men nästa film i twilight serien kommer 2010 enligt Kenza. Jag håller på och laddar hem 3 böcker just nu på engelska. Så hoppas det är en bra uppläsare.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker: FIN BLOGG!

2008-11-25 @ 22:32:41
URL: http://hannuis.blogg.se/
Postat av: hanna

sv; ååh tack! :)

2008-11-26 @ 09:01:59
URL: http://hannuis.blogg.se/
Postat av: Malin

Den andra boken (när jag hör din röst) är dock inte lika bra som ettan (när jag kunde drömma) man blir lite besviken eftersom det saknas en person.. Man vill ju inte säga för mycket haha men ha inte för höga förväntningar... som jag hade efter att jag läste ettan som var så bäst.

2008-11-27 @ 15:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0