uppbyggnad

Vi skulle vara kl 9 vid Bombadier hallen eller va fan dom han bytt namn till. Och 10 över 9 kom läraren :P
Men iaf vi blev uppdelade i 4 grupper och jag blev i ljus gruppen : ) Vi skulle sätta på lampor på en massa saker.
Vi började med att lasta ut allt från alla lastbilar och jag tog på nå konstigt sätt det tyngsta, nerå men jag kände mig så en jävla arbetshäst. Och jag som har problem med allt i kroppen men what ever.

Sen fick vi lunch vid 12 och sedan fick vi rast vid 15 och dom som ville se showen skulle komma tillbaka 18.30 för vi stog på gästlistan typ. Men jag vill inte se Lena Ph & Orup.
Och sedan kl 21 skulle vi komma tillbaka och riva. Men det skiter jag i.
Dom kan inte säga att det är obligatorisk närvaro efter kl 18 eller något.
Jag har skickat mail till skolverket om detta och ska kolla vad lagen säger.
Det kanske är probelm eftersom jag är 18, men dom kan inte ta med detta i betyget eftersom det är så sent efter skoltid.
Så om nån klagar imorgon så skiter jag i det.

Idag blev det iaf tacos till middag, och jävla gott var det. På något skumt sätt är det lika gott varje gång vi äter det, och vi kan äta de 2-3 ggr i veckan ibland :P Men men jag älskar tacos.


Kommentarer
Postat av: Tina - art & clothes

Kan inte annat än att hålla med, tacos kan man aldrig äta för mycket av.

2008-11-13 @ 10:41:52
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0