I'M ALIVE!

Haha jo som kommenterar säger, jag trodde aldrig jag skulle komma up vid 12 idag, för vi gick och la oss vid  ca 4.30 - 5 igår. Men jag är uppe : ) Men inte tack vare mig själv haha, utan V kom in kvart i 12 och fråga om jag var vaken o sa att jag skulle gå upp nu eftersom jag inte har packat. Så ska jag börja packa o fan va kul vi kommer ha i Norrköping, tyvärr så kommer jag somna på tåget men det är ingen fara. Det tar ca 2 timmar dit så lite pigg kommer man vara.
Fan om jag inte är pigg efter tågresan så blir det en liten sov paus innan vi drar ut ifall vi drar ut.

Men nu ska jag äta upp min yoghurt och sedan packa! Ha de så bra så ses vi senare!

Kommentarer
Postat av: Clara Sjögren ♥

Åh jätte fin blogg ♥

2008-10-26 @ 19:00:24
URL: http://clarasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0