Någon som kan väcka mig?

Jag skulle till skolan idag men älsklingen fick inte upp mig :/ Helt sjukt han hade försökt skit länge men jag vaknade inte. Jag väcktes av min bästis som ringde 11.55 eller något. Hon ville att jag kom ner på stan. Om det inte hade varit hon så skulle jag säga nej. Okej om det var min syrra oxå eller mina föräldrar då skulle jag säga ja. Men om det var någon annan så skulle jag inte skyndat mig som jag gjorde. Min syrra vågar man inte säga nej till, hon höjer rösten lite så blir man skit rädd, haha. Vill inte göra henne sur. Hehe!

Jag träffade Emelie efteråt och vi gick runt lite och jag köpte en till lång tröja som man ka ha bara strumpbyxor/leggings under. Och sedan åkte vi hem till mig och va här 2 timmar sen gick hon och hämta sin mobil av en som lånat den och sedan drog vi ner på stan igen och jag köpte en tjocktröja från herr avdelningen på H&M en svart enkel, skit snygg o skön.
Och nu sitter jag hemma och väntar på att min ost&skink paj ska bli klar. Sen ska jag kolla på A shot at love with Tila Tequila 2 : )

Kommentarer
Postat av: Mal

Jag känner igen mig i det där.. Vissa dagar kommer man helt enkelt inte upp :)

2008-10-16 @ 18:38:01
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0