Radio

Min lärare ringde vid 16 och fråga om min intervju med min syster ang. "ung i västerås" var redigerad och klar. För han hade lämnat in den till P4 Västmanland. Jag tyckte inte jag gjorde nå bra ifrån mig men dom på p4 gillade min bäst och dom spelade upp den efter 17 idag. Usch vad nervös jag var. Jag ville inte änns vara med på radion och så valde dom min haha. NERVÖS!!! ;P Men dom hade klippt lite i den och tog bort de sista om musik och film, men jag förstog att dom tog bort det eftersom det inte har någonting med "ung i västerås" att göra. Men jag är rätt nöjd iaf.
Om ni vill lyssna på den så klicka på länken jag har längst ner i detta inlägg.

Älsklingens jacka och min väska har kommit nu, dom skulle ha kommit nästa vecka, men eftersom dom kommit så går vi nog och hämtar ut dom snart. Om älsklingen orkar:P


Tryck på dagens datum och sedan på 17.00 - 17.30, ca efter 9 minuter kommer min intervju.
Klicka här för att lyssna på min intervju!

Om ni tillåter popups på eran dator så kan ni klicka på länken under så kommer ni till den på engång.
Klick här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0