Serier

Woho nu har jag fått ner alla 7 säsongerna av Smallville + dom nya avsnittet i säsong 8 : ) Så nu har jag någonting att kolla på igen:P Jag funderar på att ladda ner DH och Grays Anatomy oxå.
Jag har ju bara sett senaste säsongen så.
Och så har jag hittat en nu serie Privileged som är en blandning av Gossip Girl, OTH, The O.C och nya 90210.

Dessa serier har jag sett alla säsonger av:
Förhäxad 8 säsonger
Sabrina tonårshäxan 7 säsonger
Las Vegas 5 säsonger

UPDATE!
En som kallar sig anonym fråga om jag inte kollat alla säsonger av OTH och Gossip Girl, så jag säger så här, du har nog inte läst min blogg länge. Gossip Girl har jag följt sen de börja i USA. Och det finns ju typ bara 1½ säsong så trodde inte jag behövde skriva in en serie med så nårgra säsonger :P Och OTH hade jag bara glömt skriva in. Men jag har skrivit i äldre inlägg att "nu ska jag fortsätta kolla på OTH, jag har laddat ner alla säsonger så jag ska kolla på dom tills nya avsnitt i september kommer ut.
Men nu kan jag ju skriva upp alla serier jag sett 1 säsong av.

One Tree Hill   5 säsonger
Gossip Girl     1 säsong
Lipstick Jungle 1 säsong
Bones 2 säsonger
A shot at love with Tila Tequila   1 säsong

ähh det är så jävla många serier jag kollar på så...någon annan gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte sett hela oc? one tree hill? Det har jga. jag säger bara det. O.C är bäst! du måste se hela Gossip Girl också de är as nice, finns nytt avsnitt på tisdag ;)

2008-10-13 @ 02:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0