Bästa dagen på länge.

Precis som rubriken säger. Bästa dagen på länge.
Var med Fredrik idag och jag lyckades ta mig i kragen och intervjua honom : ) Så intervjuen med syrran kommer gå bra imorgon. Sen fick jag ett sms av min bästis Natta som jag inte träffat på länge som skiver att hon har ett nytt nr. Sen senare när jag är hos Fredrik så ringer hon mig och då får jag reda på att hon ska flytta hit, och gå på Wenströmska, där jag går.
Jag har knappt träffat henne för efter 9an så flytta hon till Sthlm, så jag träffade henne typ aldrig. Tillomed när jag bodde i Sthlm träffades vi bara ca 3-4 ggr.
FAN VAD GLAD JAG ÄR!! JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN BÄSTIS!!!!!!!!!!!!
Nu kommer jag må så jävla bra. Henne kan jag prata med allt om. Vi gråter, skrattar och allt tillsammans. Och jag har ingen annan som henne. Så ni fattar ju hur jävla bra jag mår just nu. ÅÅÅ HELT UNDERBART!!!


Nu ska jag sätta in min paj i ugnen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0