booring

Sitter och funderar på om jag redan nu ska söka ett program istället för alla kurserna.
Fast jag tror att jag skulle må bra av att bara läsa lite random kurser o ha kul istället för att på engång bli fast i en utbildning.
Även om det jag vill läsa verkar skit kul.
Men jag har ju varit så skoltrött så länge. Och om jag börjar plugga på engång efter gymnasiet så går jag nog in i väggen.
Och det är ju inte så smart.

Men iaf, sitter och pratar med Jocke V på msn, vi har båda lika tråkigt och vi kommer inte på någonting att göra.
Jag sitter och lyssnar på Nomy, fyfan va bra låtar han har gjort. Skulle vilja se honom spela live, det skulle vara en upplevelse. Får väl kolla in hans hemsida när han kommer till Västerås om han gör det.
Hoppas ni har roligare än mig iaf. Föresten jag är ju ledig imorgon och på fredag, så nattinlägg kommer det att bli :P


Kommentarer
Postat av: mariana DG

fina brills :D puss

2009-04-20 @ 10:26:50
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0