Dagen

Efter jag varit hos kvinnokliniken och dom inte hitta nå så ringde jag till familjeläkaren och så fick jag en tid där.
Vi prata om ångest, panikattackerna, stress och deppritionen. Och att de kan vara därför jag svimmar.
Och jag får inte sova ensam dom närmaste dagarna för de e farligt för att jag svimmar lite då o då o jag får panik o ångest attacker innan och efter. Så ikväll får jag sova hos Ernst för imorgon ska han med mig till familjeläkaren för blodprov.

För jag fick en panikattack och spände mig som fan så dom fick inte ut nå blod. Hoppas det går bättre imorgon. Jag måste klara av det utan nån jävla bedövning pallar inte lägga ut 80 kr på en bedövning. Jag får ta o bita ihop. Och jag har ju Ernst med mig så jag ska nog klara detta.

Tack Alex för att du är en ängel<3

Men nu kommer Erik och hämtar mig, ska med honom oh handla : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0