Godmorgon

Godmorgon!
Det vart en sen natt igår.

Först åkte jag ner på stan vid 16 för att träffa Matiii & Henri och så åt vi på Amore.
Sedan kom Erik och Sara och hämta mig och vi åkte till Ica maxi på hälla för att handla.
Sedan skulle Erik sova vid 21.30 lr nå så då drog jag till Henri och umgicks lite.
Sen kom Moggiii och hämta mig därifrån och vi gick hem till honom. När han skulle skjusa hem mig vid 2-3 så funka inte bilen, batteriet hade dött och han förstår inte hur detta hade hänt.
Så vi försökte få tag i massa personer men det gick inge bra så jag fick vänta till kl 5 imorse för att ta första bussen hem. Så jag var väl i sängen 5.40 imorse haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0