Krogen

Åhh rolig kväll igår : )
Drack bacardi breezer, drinkar, shots o champange: )

Jag o Jocke V startade kvällen på Å där det var jätte skön stämmning men lite för gamla för min smak. Men jag går säkert tillbaka nån dag. Lite pinsamt var att min lärare satt vid bordet bredvid mig haha. Jag hälsade när vi drog. hehe.
Sedan drog vi för att möta Ernst vid honom och sedan drog vi vidare till Konrad.
Då börja drinkarna och shotarna bara komma in haha.

Sedan kom en massa folk man kände, jävligt kul : )

Fick spela black jack också : ) Vann pengar hehe : )

Ne nu måste jag göra mig iordning för jag ska bli hämtad snart, ska ner till löga med en massa underbart folk o grilla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0