Mina vänner<3

Efter långa samtal med Ernst på msn så mår jag nu mycket bättre.
Yrseln och de är inte borta. Men jag känner mig mer positiv.
Jag komme tjata på läkare och alla tills dom får fram ett svar, jag kan inte leva så här nå mer.
Jag måste bli frisk. Det går inte för mig att fokusera på skolan när jag mår så här.
Och jag har bara ca 2 månader kvar.
Måste få ordning på mitt liv nu. Och jag vet att jag kommer lyckas, jag har gått igenom väldigt jobbiga saker i min barndom.
Och sedan har jag underbara vänner som ställer upp och lyssnar och tröstar när jag behöver de.
Och eftersom jag inte får sova själv så ska jag sova hos Philip imorgon<3

Dom tre som jag nämner här under är dom jag har umgåts mest med nu senaste tiden men sedan finns det ju såklart, Matiii, Henri, Moggi, min syster, Jocke V och Veronica ni betyder otroligt mycket.

Alex, Johanna och Ernst ni är helt underbara.

Alex, går inte att förklara i ord hur mycket du betyder för mig.
Du följde med mig till akuten och nästan vägra lämna min sida. Jag vet att du går igenom en del nu med dina föräldrar och jag vill att du ska veta jag skulle släppa allt om du behövde mig.
 Du kan alltid komma hit o bo hos mig. Min dörr är alltid öppen för dig.
Jag önskar fortfarande att vi kunde gå tillbaka till önsta tiden så att jag hade lärt känna dig då.
Men du är så stark gumman och jag är glad att du kom ur allt.
Du får mig att skratta hela tiden och jag har ett leende på läpparna varje gång jag träffar dig.
Du är underbar gumman.<3

Johanna, du betyder så jävla mycket och varje gång vi ses så har vi alltid så mycket att prata om även om vi träffats dagen innan haha. Vi skrattar hela tiden och vi har samma humor.
Och så får jag dig att trotsa din mamma hahah det var lite kul.
Det var en underbar dag även om jag inte mådde så bra eftersom jag nyss kommit ut från akuten.
Du ställer upp och du bryr dig, och finns där om jag behöver tröstas.
Jag finns alltid här för dig<3
När jag är med dig & Alex mår jag så jävla bra.

Ernst, jag är så jävla glad att jag har träffat dig. Vi träffades och umgick första gången på din grillfest och de var ca 2 veckor sedan. Och sedan har det bara rullat på, va o kolla på din bands konsert som var helt underbart.
Och sedan utgången till konrad, vi satt o snacka o snacka och hade jätte kul.
Söndags morgon efter jag sovit hos dig var nog den mest underbaraste dagen på länge.
Vi låg o bara prata o prata i nån timme och det var så jävla skönt.
Det går inte att låta bli att ha ett leende när man är med dig, du får mig att skratta hela tiden,
sen om jag skrattar med dig eller åt dig är väl lite olika från tillfälle till tillfälle haha.
Så jävla snällt att jag fick sova hos dig igår och att du följde med mig till läkaren när jag skulle ta blodprov.
Även om vi inte kännt varandra nå länge alls så känner jag mig så trygg med dig,
det är helt otroligt hur snabbt det gick.
Jag känner mig lugn när jag är med dig.
Jag finns alltid här för dig om du vill prata spelar ingen roll vilken tid bara att ringa/smsa/komma o plinga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0