Sthlm

Kvart över 6 imorse blev jag väckt av Erik, jag hade inte vaknat av mina alarm :S
Så jag hade ca 10 min på mig att fixa mig. Och sen bar det av till Sthlm.
Jag terror ringde till Rasmus för att han skulle vakna men han vakna inte haha. Jag terrorsmsa honom oxå, typ 25 sms hahah. Så eftersom jag inte fick tag i honom. Så försökte jag få tag i V eftersom jag hade sagt att jag skulle ringa henne, men eftersom min mobil är knas så kom jag inte fram. Så jag smsa Jocke så gick vi runt på stan, åt jordgubbar, åt på kungshallarna osv. Kungshallarna var inte så bra för min mage.
Sedan följde han med mig till Solna för jag har aldrig varit där och jag skulle träffa Rasmus, på första gången på 5år.
Fan va kul de va. Vi satt o kolla på tv och sedan gick vi ut och prata osv.
Han kmr till mig i helgen och det kommer bli jätte kul : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0