Tack!

Imorse vid 11 så åkte jag ifrån Philip och till Alex & Johanna som hade lunch.
Det behövdes verkligen. Och efter en massa smsande med Ernst och att ha varit med Matiii på löga och sedan pratat med mina föräldrar planerat studenten osv så känns det som om jag kmr bli frisk.
Jag mår otroligt bra just nu, förutom de som hände i natt :(

Men jag vet att du kanske tror att jag sviker dig V. Men om jag kmr och ska trösta dig så kommer jag bryta ihop och då är det stor risk att jag bli inlagd, jag kan inte riskera det just nu.

Eftersom jag inte ska ut idag så sitter jag och laddar upp med en massa dansfilmer jag inte har sett.
Och så blir det mango sorbet. Så jävla gott och mjölkfritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0