Kill lista.

Satt och tänkte på att det är jätte många som har listor som dom följer när dom dejtar eller träffar en ny partner.
Tänkte försöka skriva vad jag vill ha i en partner. Och jag vill påminna denna är inte helt seriös bara en kul grej.

Personlighet/Skills:

Lyssnar
Omtänksam
Snäll
Lite badboy
Kan öppna sig och dela med sig om sina tankar och åsikter
Man ska kunna ha vettiga disskutioner
Kan laga mat
Spontan
Kan festa
Kan ha mysiga hemmakvällar
Ärlig
Humor
Barnslig men kan ändå vara allvarlig när det gäller
Trogen
Älskar att resa
Dominant (men inte för mkt, förutom i sängen, hehe)
Trevlig mot ens polare


Utseende/Stil:

Helst rockig stil på kläderna
Vårdat hår
Skägg spelar inte så stor roll, om dom passar i de så fine
Längre än mig
Helst blåa ögon men det spelar inte så stor roll
Lukta gott
Ha bra hygien
Ha lite modekoll, eller iaf kan ge åsikter om ens outfit osv.

Plus:
(Inget krav, bara väldigt stort plus om dom har dessa egenskaper)

Kan sjunga
Kan spela gitarr eller piano
Bra på massera
Gillar sport
Har ett jobb
Egen lägenhet
Körkort
Bil

Lika stor film/serie geek som jag e
Tatueringar
Piercings (Ögonbrynet, tungan, öronen)

Och så har jag ju någonting för hockeymålvakter och det vet nästan alla haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0