Hemma igen

Nu har jag precis kommit hem. Jag mår fortfarande inte bra.
Jag har varit med Micke sen lite efter 4 idag.
Han tyckte att vi skulle åka och köpa lite godis och sånt så att jag kan få upp mitt blodsocker.
Han pluggar ju omvårdnad o han sa att det kan bero på mitt blodsocker men också på att jag inte äter att jag svimmar. Men nu har jag lite sötsaker hemma iaf ifall det blir nödsituation.
Min feber går inte ner heller utan jag sitter och fryser hela tiden, det är otroligt jobbigt.

Men nu ska jag kolla på lite film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha porr?! gumman haru sett porr nån gång? hahaha de va inte meningen att ja skulle showa egentligen :P råka bara bli så :P haha

2009-02-18 @ 22:13:54
Postat av: Veronica

Min micke!!! .. :@ ;D

2009-02-19 @ 10:30:01
URL: http://veronicaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0