Lite bättre!: )

Lite bättre nu, drack lite te och då lugna magen ner sig lite....så jag ska sätta på en kopp till :P
Har inte gjort så mycket, tyckte inte att jag skulle gå ut idag och dricka. Inte så bra när min kropp är emot mig just nu känns det som :P Hahah.
Men hoppas det blir bättre imorgon. För jag ska till praktiken först och sedan ska alla 3or till högskolan kl 13-17 eller något sånt. Så jag har praktik från 10-12 haha. Kanske inte så värt vet inte. Ska smsa Christer imorgon och kolla om jag ska komma eller inte. Dom två första timmarna brukar jag ändå inte göra någonting haha.

Och på fredag ska jag på möte med rektorn. kl. 15 tror jag, så det blir korta dagar på praktiken om jag ska dit.

Men nu ska jag gå och sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0