Övertrötta, ja visst!

Äntligen hemma :P
Jag har varit såååå trött idag. Jag sov ju bara i 3-4 timmar i natt. Och så har jag hunnit vara i skolan och skickat ett argt mail till rektorn och så har jag varit med praktiken på ACC (Aros Congress Center) på ett gig.
Det var jävligt roligt. OCh i slutet så var det 40+ are som dansa som galningar, det vvar jävligt kul att se hehe.

Och när det var ca 15 minuter kvar på allt innan vi fick riva de sista så börja Calle larva sig (han hade druckit liiite för mycket kaffe) fy fan jag och M garva så vi börja gråta. Denna kväll/natt har varit så rolig. Även om alla var jätte trötta i början, men sen blev alla bara övertrötta haha.

När jag kom hem för ca 20 minuter sedan så tittade jag in i kylskåpet och ser att det är helt fullt :D Mamma har varit här och fyllt på med en massa mat och frukost : )

Imorgon är jag ledig eftersom jag "jobbade" över. Så det är jääävligt skönt!


Men nu ska jag äta nå litet och sedan sova.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag hatar dig ..... :@ Vill också vara ledig :P

2009-02-06 @ 11:32:52
URL: http://veronicaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0