Göteborg

Jag var skit trött när jag kom hem igår.
Jag satte mig bara vid datorn och kolla på serier orkade verkligen inte blogga.
Jag mobilblogga på väg hem från Göteborg, med det har tydligen inte kommit fram.

Men iaf.
C & H kom och hämta mig runt halv 10 igår och sedan åkte vi förbi firman en snabbis för dom skulle ta en kopp kaffe och lämna in lönesaken lr nå. Och sedan åkte vi. Vi stannade tre ggr. En gång i örebro och sedan en gång för att äta och en gång för att tanka. Vi var framme i Göteborg mellan 14.30-15.00.
Och sedan börja vi riva vid 15.10 eller något. Och C hade sagt till alla på firman att vi skulle riva på 2 timmar men ingen trodde på det. Men iaf när vi hade packat in alla saker i bilen så hade det precis gått 2 timmar : )

Hela tiden på vägen till Göteborg och ifrån så tog jag mobilbilder, inte så bra men dom får duga.

Asså jag har tänkt på en sak, ända sen jag var liten och första gången jag kom till Göteborg har jag alltid fått en "hemma" känsla. När jag inte änns hade sett staden eller någonting så väckte den känslor. Och varje gång jag åkte hem därifrån så känns det som om någonting saknas. Jag fick så igår också. Så fort vi kom till Göteborg så kände jag mig hemma.
När jag var 14-15 så sa jag till mamma och pappa "här ska jag bo en dag, jag känner mig hemma här!"

Jag vill verkligen flytta till Göteborg nåndag, helst inom 1år. Men vi får se vad som händer. Kanske flyttar ner dit med en kompis eller något. För jag tror inte att älsklingen vill flytta dit.



Kommentarer
Postat av: Diana

Hejsan!!

Det var länge sedan, är allt bra?? =) Nu har Isa och jag en liten tävling på G, var gärna med!! =) (lyxig överraskning!)

Lycka till! Kram// Diana

2009-01-25 @ 00:10:42
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0