Hejdå göteborg! Det var ku

MMS

Hejdå göteborg! Det var kul så länge det vara. Dom kom och hämta mig strax efter halv 10 i morse. Och sedan drog vi förbi kontoret en snabbis. Och sedan begav vi oss mot göteborg. Vi stanna bara 2 ggr, 1gång för att äta och 1gång för att tanka. När vi kom från så var det svin kallt och det blåste som fan. C hade sagt att vi ska lyckas riva allt på 2 timmar och efter när vi lastat in att i skåpbilen så hade det exakt gått 2 timmar :) Men nu är vi iaf på väg hem. Och vi har väl ca 3 timmar kvar innan vi är framme i västerås. Ända sen när jag var liten och vi åkte till göteborg så kommer samma känslor fram. Det känns som om jag är hemma när jag kommer till göteborg. Jag vet inte varför. Till och med första gången när jag åkte dit och vi hade inte änns kommit in helt i göteborg, så sa jag till mamma och pappa: "här ska jag bo, det känns som om det är mitt hem" Varje gång jag åker hem från göteborg så känns det som om det är något som saknas :/ Jag måste fan flytta dit nåndag.


Kommentarer
Postat av: Maria

fin blogg :)

2009-01-27 @ 21:10:54
URL: http://soloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0