Konrad

Ojojoj fan va kul de va!

Vi var hemma hos Präst som är Eriks polare. Det var Erik, jag, Präst, och Freddie.
Först satt vi bara o lyssna på musik men sedan börja dom spela madagascar 2 på xbox 360 o så lyssna vi på musik samtidigt. Sedan satt jag o Präst och spela Crash spelet : ) Det va inte raceing utan de va nå skumt. Men kul var de. Jag var ju lite lullig då.
Fick gratis sprit. Jag fick shoota hur mycket jag ville. Så det är klart jag gör det.
Jag ville till silk eftersom Kristina spela men alla andra ville till Konrad så
vi drog vi till Konrad och det är kö men inte så lång kö, så vi kom fort in.
Väl inne så träffar jag på Emelie, Sandra och Natta, fan va kul vi hade haha.
Jag och Emelie var o dansa skit mycket. För vi tappa bort resten ett tag.

Sedan träffa jag Fia och vi skulle dansat på stripstången men hon var tydligen för nykter.
Men jag och Freddie dansa iaf.

Och jag o Erik tappa bort dom två andra heeela tiden.
Men vi hitta dom lite då o då. Jag fick 1 hallonshoot o sen tyckte jag de va bra och drack vatten resten av kvällen.

Och när det var 15 minuter kvar tills jag skulle dra så kommer det fram en kille till mig och säger hej, jag säger hej tillbaka o frågar vem han är, han ba jag e dannes brosa Jocke. Jag ba heeeeeej o så kramades vi.
Och så fick jag två frikort till Konrad.
När han kom fram så stog jag med ryggen emot så jag vet inte hur fan han kände igen mig.
Jag har bara träffat honom 1 gång innan och det var ca 10 sec o då hälsa jag inte änns.
Men han kände tydligen igen mig haha. Vilket var lite kul.

Jag gick kvart i 1 för jag gick o köpte donken och sedan tog jag 1.10 bussen hem för jag kände att om jag ändå inte ska dricka mer o jag mår inge bra varför ska jag va kvar?
Så älsklingen mötte mig vid bussen när jag gått av och så gick vi hem och sedan kände jag att jag vill spy för jag kanske mår bättre.
Men nej jag spyr typ aldrig så jag smocka i mig pommes och lite hamburgare och sedan fick jag mer ont i magen så jag tryckte fingrarna i halsen (vilket jag annars aldrig gör) så det var lite waste of money. Menmen.
Jag åt min mcfeast nu till frukost : )

Men nu ska jag dra upp älsklingen ur sängen man kan ju tro att det är han som var ute igår hah.


Hoppas ni hade en underbar fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0