mitt 2009...

undra om 2009 kan vara året för mig?
Året där jag får min självdiseplin?
Året där jag börjar träna?

Ja träna ska jag börja göra, nej det är inget nyårslöfte. Jag måste börja träna för att min kropp börjar ge upp.
Jag och min bästis ska börja träna boxning. Jag älskar att boxas så varför inte.

Självdiseplinen vet jag inte hur jag ska fixa men om min syrra kommer flytta in här när killen flyttar till Sthlm så kanske det kan bli ändring på mina vanor. Som min pappa sa Saara kanske kan få pli på dig.
För min syrra hon e grym.
Hon har allt under kontroll och har 4 jobb. Jag kan säkert lära mig lite av henne.


Men nu är jag så hungrig efter pluggandet så nu måste jag äta, och sedan sova.

Kommentarer
Postat av: millan

varför ska han tillbaka till sthlm?

2009-01-05 @ 13:55:32
Postat av: Jenny<3

till Millan: För att det inte finns nå jobb i Västerås!

2009-01-05 @ 14:37:27
URL: http://athena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0