Mycket sömn.

Det  blev en lååång nattssömn. Jag gick ju som sagt och la mig 19 igår. Och så vakna jag vid 23 o sedan vid 2 och då var jag så jävla hungrig så älsklingen gjorde spagetti och köttbullar till mig och kom till sängen med det : ) Han är för underbar ibland :P

Sedan vakna jag vid 10 och då hade jag blivit trött igen :/ Så jag somna om till 11 och då klev jag upp jag kan ju inte sova hur länge som helst liksom. Men nu sitter jag här och ska börja plugga religion eftersom jag har prov imorgon som jag ska få g på. Men det kommer nog bli lite svårt eftersom hinduismen och buddhismen är ganska lika. Dom har många ord som e lika men betyder olika saker osv. Men fan jag ska klara det.

Ska nog äta lite frukost först innan jag börjar plugga, sedan ska jag till skolan, jag börjar 14.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0