Nattliga äventyr

Jag vakna ju vid 19 igår och var hel pigg.
Så jag och Henri snackade på msn eller så mycket snackande pågick väl inte utan det var mer
- hahaha
- ja, HAHAHA
-(henri har ritat en bild där han står på händer)
- hahah
typ så gick våran konversation till haha.
Och sen runt 12 på natten så kom Henri & Moggi och hämta mig och vi åkte till Björnön och sedan till hälla och sedan vidare till Enköping, hahah vem åker till Enköping vid 1 på natten, tydligen vi :P
Vi mötte snuten ca 4-5 ggr och sista gången så var det efter vi hade åkte runt på erikslund osv. Och så var vi påväg hem till mig och så blev vi stoppade av snuten hahha.

Med tanke på att jag vaknade 19 så trodde jag skulle vara uppe hela natten. Men jag vad skit trött vid 3 så Henri och Moggi drog och jag slockna på sängen.
Men nu är jag upp igen. Gick upp 9.30. Och vet ni nu har jag nog vänt tillbaka dygnet om jag inte slocknar snart igen. Känner mig vääääldigt trött. Men nej får inte sova, måste plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0