och så blev jag sprutad i ansiktet...

Haha ja precis som rubriken lyder.
Jag skulle nämligen äta apelsin med sked, jag delade nämligen apelsinen i två delar och skulle äta den som en grapefrukt. Men det gick väl så där och jag fick apelsinjuice i ansiktet och då kläcker jag ur mig kommentaren:
- Jag blev sprutad i ansiktet
Ja så det kan gå.

Vi drog till Silk och fick reda på att Kristina hade glömt fribiljetterna men hon fixa in mig ändå.
Men vi var bara där i ca 1½ timme och sedan drog vi och så missade vi precis bussen för min syrra sa fel tid:P
Men då drog vi till Pitchers eller hur de stavas, och så mötte vi Moggi och hans vänner.

Och sedan tog vi 00.30 bussen hem och så hade ju syrran fest hos mig så vi kom till en fest : )
Det blev striptease och allt :P
Var jävligt kul : ) En massa bilder tog dom också. Men jag kommer måla över mina bröst på bilderna hehe.

Men nu ska vi äta och kolla på High School Musical 3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0