seg dag

Efter maten så gick jag och älsklingen och mös i sängen och jag låg kvar lite till för jag tänkte vila och precis när jag höll på och somna ringde syrran, för jag hade ringt henne innan. Vi måste nämligen börja planera eftersom älsklingen ska flytta tillbaka till Sthlm och jag och syrran ska flytta ihop, katastrof ahhaha!!

Om man vilar så ska man tydligen ha någonting i handen eller något så precis när kroppen håller på och somnar och alla muskler slappnar av så tappar man saken och av ljudet ska man vakna. Och min syrra väckte ju mig i det tillfället och jag vart faktiskt pigg. Den lilla powernapen var skön. Annars brukar mina powernaps bli ca 3-5 timmar långa :P

Nu dagen innan skolan börjar igen så har det varit en riktigt seg dag och jag tror alla här har kännt av det.
Men Nille och älsklingen gav upp och la sig och sov haha.
Tycker lite synd om älsklingen för vi gick o la oss 3-4 i natt och jag gick upp 8.40 och sedan när jag kom hem efter att varit hos läkaren så väckte jag älsklingen kl 10.30 med oboy och två rostade mackor på sängen : )
Han blir riktigt glad när jag gör sånt för honom.
Men jag måste ju göra någonting tillbaka för han tog ju hand om mig nu när jag var riktigt dålig.
Och hjälpte mig och hålla i håret och hämta vatten osv när jag spydde.


Men nu ska jag fortsätta sega med Laguna Beach : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0