Skräckfilm!

Jag, Moggi & Henri hade väldigt kul idag : ) Fast det har vi alltid när vi umgås : )

Vi kollade på The Hills have eyes 1 och 2. Säger bara 1 sak efter jag sett 2an, jag kommer inte kunna ha sex på vääädligt länge :P Jag blev väldigt äcklad.
Dom var bättre än Wrong turn 2 iaf. Och fyfan vad jag hoppade till hela tiden haha.
Jag är väldigt bra att kolla skräckfilm med har jag märkt! För om jag blir rädd så skriker jag inte utan jag blir mer chockad jag drar in en massa luft och glömmer att andas hahah. Så jag stör ingen annan iaf.

Nästa söndag är det Super Bowl så då ska vi kolla på det. Fast det börjar så jävla sent 23.55, och jag ska till praktiken dagen efter så vi får se. Men vi ska se Transformers och 300 tror jag. 2 skit bra filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0