Dagen

Nu sitter jag i kontrollrummet på Carlforska och lär mig lite ljusteknik : )
Igår vid 1 typ så cykla jag hem till Philip och det tog bara 22 minuter och då gick jag upp för långa backen vid oxbacken för jag pratade med V i mobilen.
Vi hade How I met your mother matathon :D

Imorse så cykla jag till Carlforska för att träffa Alex så hon kunde göra om min inbakadefläta som hade blviit förstörd under natten. Och sen åkte jag till skolan för att träna på utklädnadsshowen och denna gång hade vi alla kläder på : ) VARMT!!!! haha.

Sedan drog jag ner på stan så träffa jag F där och vi stog och prata en del och sedan kom Alex och Johanna för Alex skulle göra om min fläta igen haha och sedan drog jag på arbetsintervju och det gick väldigt bra : )

Och efter det så drog vi till spicy och åt och nu sitter jag och Alex på Carlforska : )

Kommentarer
Postat av: sa

spicy är grymt gott. 13c eller 14!

2009-06-02 @ 23:10:42
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0